21.3.07

Η σχέση μου με το ποδήλατο


Με το ποδήλατο ασχολήθηκα από μικρός, απ τη 2α γυμνασίου.
Το πρώτο μου ΜΤΒ ήταν ένα Federal Jaguar αγορασμένο το 1987 από τον Τιμαμόπουλο.
Μ αυτό το ποδήλατο ανέβαινα στο Σέιχ Σου κάνοντας τις πρώτες μου εξορμήσεις-εξερευνήσεις.

Μετά από αποχή διάρκειας περίπου 5 ετών, απέκτησα το 1998 ένα ατσάλινο Ideal prorider.
Το 2000 αγόρασα το επόμενο, ένα αλουμινένιο Ideal boomax. Μ αυτό το ποδήλατο άρχισα ν ασχολούμαι κάπως πιο συστηματικά, μιας και είχε μπροστινή ανάρτηση και μηχανικό δισκόφρενο εμπρός.

Το 2007 έμελλε να είναι η χρονιά που θα άρχιζα την αγωνιστική ποδηλασία.
Πρώτος μου αγώνας στη Θάσο. Αυτή ήταν και η αρχή. Εκεί μπήκε το μικρόβιο.

Από τότε, συστηματικές προπονήσεις, αγώνες και σιγά σιγά βάθρα, με αποκορύφωμα την πρώτη θέση στο πρωτάθλημα βορείου Ελλάδος ΜΤΒ masters 2012 και 2013 και πρώτη θέση στο πρωτάθλημα βορείου Ελλάδος ατομικής χρονομέτρησης δρόμου masters 2013.
Φυσικά πολλές πρωτιές στην κατηγορία μου, αλλά και στη γενική σε αγώνες open.
Το 2013 πήρα για πρώτη φορά μέρος σε αγώνα τριάθλου και συγκεκριμένα στο εκπληκτικό xterra Greece.

Τα ποδήλατα που χρησιμοποιώ αυτή τη στιγμή είναι,
1)Scott scale 900 rc (29) custom
2)Scott scale 10 (26) custom
3)Scott CR1 custom
4)Scott plasma 20
Οι καθημερινές μου προπονήσεις αποθηκεύονται στο garmin connect, ενώ για την καταγραφή χρησιμοποιώ το κορυφαίο garmin 910xt.

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.